woensdag 29 september 2010

Nieuwe Nobel add-on: ITSM (Work in Progress)

Nobel is op dit moment druk bezig met het ontwikkelen van een ITSM oplossing op basis van Synergy Enterprise.

Op dit moment wordt hard gewerkt aan de functie om in Synergy Enterprise een ingestelde mailbox te kunnen beheren. Deze generieke mailbox is door meerdere helpdeskmedewerkers te benaderen en de informatie in de e-mail kan rechtstreeks gekoppeld worden aan een bestaand ITSM incident in Synergy Enterprise of er kan ter plekke een nieuwe worden aangemaakt. Eventuele bijlagen worden natuurlijk ook in Synergy opgeslagen, zodat alle informatie rondom een incident, problem of change valt terug te zoeken.

Onderstaande schermafdrukken laten het scherm zien waarin een (of meerdere) mailboxen worden ingesteld, en een lijstscherm waar vanuit de helpdeskmedewerker de informatie van de e-mail kan koppelen aan een incident, change of problem.

















(aangezien wij nog bezig zijn, kan het zijn dat de functionaliteit en schermafbeeldingen in de finale versie afwijken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten